Zatím poslední generace legendární závodní řady TCR byla představena v kolekci 2021 a přinesla celou řadu inovací, díky kterým se jedná o vůbec nejrychlejší TCR v celé jeho více než dvacetileté historii. Mimořádně vysoká tuhost a efektivita, vynikající aerodynamika a perfektní ovladatelnost – to jsou ty hlavní přednosti, díky kterým TCR ve své třídě jen těžko hledá konkurenci. HLAVNÍ PŘEDNOSTIKarbonový rám Advanced Composite Při výrobě rámů Advanced Composite používáme některé z technologií rámů... Celý popis
Koupit za 67 990 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
GIANT TCR Advanced 2 Disc-Pro Compact Hematite 2022 XS
Doprava:
zdarma
Skladem
67 990 Kč
Koupit za 67 990 Kč
Giant TCR Advanced 2 Pro Compact Hematite 2022
Doprava:
zdarma
Skladem
61 199 Kč
Koupit za 61 199 Kč
Silniční kolo Giant TCR Advanced 2 Disc Pro Compact M/L Hematite - 2022
Doprava:
zdarma
59 839 Kč
Koupit za 59 839 Kč
Giant TCR Advanced 2 Pro Compact Hematite 2022 - Giant TCR Advanced Disc 2 Pro Compact Carbon Hematite silniční kolo L (560 - 570 mm)
Doprava:
zdarma
59 839 Kč
Koupit za 59 839 Kč
Popis
Zatím poslední generace legendární závodní řady TCR byla představena v kolekci 2021 a přinesla celou řadu inovací, díky kterým se jedná o vůbec nejrychlejší TCR v celé jeho více než dvacetileté historii. Mimořádně vysoká tuhost a efektivita, vynikající aerodynamika a perfektní ovladatelnost – to jsou ty hlavní přednosti, díky kterým TCR ve své třídě jen těžko hledá konkurenci.
HLAVNÍ PŘEDNOSTIKarbonový rám Advanced Composite
Při výrobě rámů Advanced Composite používáme některé z technologií rámů nejvyšší třídy Advanced SL Composite, aby i zde bylo dosaženo vynikajícího poměru tuhosti a hmotnosti. Díky tomu mají rámy lepší akceleraci, vyšší agilitu ve stoupáních a také vynikající torzní tuhost. Ostře tvarovaná a velmi lehká sedlovka Variant minimalizuje odpor vzduchu a zvyšuje váš komfort.
Vynikající aerodynamika
Nejnovější generace TCR má výborné vlastnosti z hlediska odporu vzduchu – aerodynamické profily jsou na hlavové trubce, dolní rámové trubce a vidlici. Každý tvar trubek byl analyzován, zkonstruován a testován tak, aby se výrazně snížil celkový odpor vzduchu v co nejširším rozsahu úhlů. Výsledkem je nejrychlejší TCR v celé jeho historii.
Výborná ovladatelnost
Kotoučové brzdy poskytují silný brzdný výkon a plynulou modulaci, což výrazně zlepšuje ovládání kola, a to i při proměnlivém počasí. Brzdy jsou upevněny pomocí moderních plochých úchytů flat mount a 12mm pevné osy zajišťují potřebnou tuhost. Sloupek vidlice OverDrive zvyšuje tuhost řízení a tím i zlepšuje ovladatelnost kola. V rámu a vidlici je prostor pro pláště až do rozměru 32 mm.
Ve vlastní továrně na zpracování karbonu používáme k výrobě zakázkového materiálu Advanced Composite špičkový surový karbon s vysokým poměrem tuhosti a hmotnosti. Přední trojúhelník rámu je sestaven a vytvrzen ve formě jako jeden souvislý kus (monokok) pomocí patentovaného výrobního procesu zvaného Modified Monocoque Construction. Když Giant ve spolupráci s profesionálním závodním týmem ONCE v 90. letech 20. století představil úplně nový design silničních kol nazvaný Compact Road, navždy tím změnil vzhled a pocit z jízdy u závodních a výkonnostních silničních kol. Pod úhlem snížená horní rámová trubka (od hlavové trubky k sedlové) vytváří menší přední a návazně i zadní rámový trojúhelník a dosahuje tak lehčího a tužšího kola. Další předností geometrie Compact Road je to, že jezdcům usnadňuje dosažení ideálního posedu.
Masivní předimenzovaná oblast středového složení a zadní stavby se vyznačuje plně integrovaným designem středového složení šíře 86 mm (šíře 92 mm u MTB kol). Asymetrická zadní stavba poskytuje vyšší tuhost na straně řetězu a lepší stabilitu na straně opačné. Méně defektů. Lepší přilnavost plášťů. Menší valivý odpor, pohodlnější a rychlejší jízda. Díky bezdušovému systému Giant můžete využívat všech těchto výhod. Ráfky už z výroby obsahují bezdušovou pásku i ventilky, takže stačí jen aplikovat těsnící tmel a kola jsou plně připravená pro bezdušový provoz.
Patentovaný design sedlovky Variant optimalizuje poměr mezi nízkou hmotností a vynikajícími jízdními vlastnostmi spolu s jednoduchým nastavením s cílem zvýšit výkonnost silniční řady TCR. Masivní obdélníková spodní trubka a oversize horní rámová trubka tvoří celek, který přináší vynikající boční a torzní tuhost přední oblasti rámu. Výsledkem je přesné řízení a vedení stopy. Detailně navržená spodní trubka obdélníkového tvaru poskytuje nebývalou tuhost řízení a šlapání.
Tabulka velikostí a geometrie
XSSMMLLXLADÉLKA SEDLOVÉ TRUBKY (mm)425445470500530560BÚHEL SEDLOVÉ TRUBKY74,5°74,0°73,5°73,0°73,0°72,5°CDÉLKA HORNÍ TRUBKY (mm)520535550565580600DDÉLKA HLAVOVÉ TRUBKY (mm)120130145165185200EÚHEL HLAVOVÉ TRUBKY71,0°72,3°73,0°73,0°73,0°73,0°FFORK RAKE (mm)454545454545GTRAIL (mm)72,16459,259,259,259,2HROZVOR (mm)97697798099110061020IDÉLKA ŘETĚZOVÉ VZPĚRY (mm)405405405405405405JBOTTOM BRACKET DROP (mm)727070676767KSTACK (mm)517528545562581596LREACH (mm)376383388393402412MVÝŠKA RÁMU OD ZEMĚ (mm)706725747773800816NŠÍŘKA ŘÍDÍTEK (mm)400400420420440440ODÉLKA PŘEDSTAVCE (mm)8090100110110120PDÉLKA KLIK (mm)170170172,5172,5175175QROZMĚR KOL700C700C700C700C700C700C
HLAVNÍ PŘEDNOSTIKarbonový rám Advanced Composite
Při výrobě rámů Advanced Composite používáme některé z technologií rámů nejvyšší třídy Advanced SL Composite, aby i zde bylo dosaženo vynikajícího poměru tuhosti a hmotnosti. Díky tomu mají rámy lepší akceleraci, vyšší agilitu ve stoupáních a také vynikající torzní tuhost. Ostře tvarovaná a velmi lehká sedlovka Variant minimalizuje odpor vzduchu a zvyšuje váš komfort.
Vynikající aerodynamika
Nejnovější generace TCR má výborné vlastnosti z hlediska odporu vzduchu – aerodynamické profily jsou na hlavové trubce, dolní rámové trubce a vidlici. Každý tvar trubek byl analyzován, zkonstruován a testován tak, aby se výrazně snížil celkový odpor vzduchu v co nejširším rozsahu úhlů. Výsledkem je nejrychlejší TCR v celé jeho historii.
Výborná ovladatelnost
Kotoučové brzdy poskytují silný brzdný výkon a plynulou modulaci, což výrazně zlepšuje ovládání kola, a to i při proměnlivém počasí. Brzdy jsou upevněny pomocí moderních plochých úchytů flat mount a 12mm pevné osy zajišťují potřebnou tuhost. Sloupek vidlice OverDrive zvyšuje tuhost řízení a tím i zlepšuje ovladatelnost kola. V rámu a vidlici je prostor pro pláště až do rozměru 32 mm.
Ve vlastní továrně na zpracování karbonu používáme k výrobě zakázkového materiálu Advanced Composite špičkový surový karbon s vysokým poměrem tuhosti a hmotnosti. Přední trojúhelník rámu je sestaven a vytvrzen ve formě jako jeden souvislý kus (monokok) pomocí patentovaného výrobního procesu zvaného Modified Monocoque Construction. Když Giant ve spolupráci s profesionálním závodním týmem ONCE v 90. letech 20. století představil úplně nový design silničních kol nazvaný Compact Road, navždy tím změnil vzhled a pocit z jízdy u závodních a výkonnostních silničních kol. Pod úhlem snížená horní rámová trubka (od hlavové trubky k sedlové) vytváří menší přední a návazně i zadní rámový trojúhelník a dosahuje tak lehčího a tužšího kola. Další předností geometrie Compact Road je to, že jezdcům usnadňuje dosažení ideálního posedu.
Masivní předimenzovaná oblast středového složení a zadní stavby se vyznačuje plně integrovaným designem středového složení šíře 86 mm (šíře 92 mm u MTB kol). Asymetrická zadní stavba poskytuje vyšší tuhost na straně řetězu a lepší stabilitu na straně opačné. Méně defektů. Lepší přilnavost plášťů. Menší valivý odpor, pohodlnější a rychlejší jízda. Díky bezdušovému systému Giant můžete využívat všech těchto výhod. Ráfky už z výroby obsahují bezdušovou pásku i ventilky, takže stačí jen aplikovat těsnící tmel a kola jsou plně připravená pro bezdušový provoz.
Patentovaný design sedlovky Variant optimalizuje poměr mezi nízkou hmotností a vynikajícími jízdními vlastnostmi spolu s jednoduchým nastavením s cílem zvýšit výkonnost silniční řady TCR. Masivní obdélníková spodní trubka a oversize horní rámová trubka tvoří celek, který přináší vynikající boční a torzní tuhost přední oblasti rámu. Výsledkem je přesné řízení a vedení stopy. Detailně navržená spodní trubka obdélníkového tvaru poskytuje nebývalou tuhost řízení a šlapání.
Tabulka velikostí a geometrie
XSSMMLLXLADÉLKA SEDLOVÉ TRUBKY (mm)425445470500530560BÚHEL SEDLOVÉ TRUBKY74,5°74,0°73,5°73,0°73,0°72,5°CDÉLKA HORNÍ TRUBKY (mm)520535550565580600DDÉLKA HLAVOVÉ TRUBKY (mm)120130145165185200EÚHEL HLAVOVÉ TRUBKY71,0°72,3°73,0°73,0°73,0°73,0°FFORK RAKE (mm)454545454545GTRAIL (mm)72,16459,259,259,259,2HROZVOR (mm)97697798099110061020IDÉLKA ŘETĚZOVÉ VZPĚRY (mm)405405405405405405JBOTTOM BRACKET DROP (mm)727070676767KSTACK (mm)517528545562581596LREACH (mm)376383388393402412MVÝŠKA RÁMU OD ZEMĚ (mm)706725747773800816NŠÍŘKA ŘÍDÍTEK (mm)400400420420440440ODÉLKA PŘEDSTAVCE (mm)8090100110110120PDÉLKA KLIK (mm)170170172,5172,5175175QROZMĚR KOL700C700C700C700C700C700C
Parametry
Výrobce | Giant |
Typ | silniční |
Náboje | Giant P-R2 Disc wheelset, 12mm thru-axle |
Přední vidlice | Advanced-Grade Composite, full-composite OverDrive steerer, disc |
Materiál rámu | karbonové |
Odpružení | pevná |
Kotoučové brzdy | ano |
Určení | unisex |
Modelový rok | 2022 |
Počet převodů | 2 x 11 |
Uzamykání vidlice | ne |
Teleskopická sedlovka | ne |
S košíkem | ne |
Řadící páčky | Shimano 105 |
Brzdové páky | Shimano 105 |
Brzdy | Shimano 105 hydraulic, Giant MPH rotors [F]160mm, [R]140mm |
Řetěz | KMC X11EL-1 |
Přesmykač | Shimano 105 |
Kazeta | Shimano 105, 11-speed, 11x30 |
Kliky | Shimano 105, 36/52 XS:170mm, S:170mm, M:172.5mm, M/L:172.5mm, L:175mm, |
Přehazovačka | Shimano 105 |
Pláště | Giant Course 1, tubeless, 700x25c (28mm), folding |
Představec | Giant Contact XS:80mm, S:90mm, M:100mm, M/L:110mm, L:110mm, XL:120mm |
Pedály | N/A |
Řidítka | Giant Contact XS:40cm, S:40cm, M:42cm, M/L:42cm, L:44cm, XL:44cm |
Sedlo | Giant Approach |
Sedlovka | Giant Variant, composite, -5/+15mm offset |