Popis Proč byste měli být nuceni si vybrat mezi aerodynamikou a hmotností, mezi kvalitou jízdy a rychlostí? Je to jednoduché, neměli byste. Sedněte na nový Tarmac - stoupejte na nejlehčím kole, které UCI povoluje, a pak sjíždějte nejrychleji. Využili jsme naše nejpokrokovější technologie, od naší knihovny FreeFoil Shape Library až po zcela nový rám Rider-First Engineered ™, abychom dodali závodní kolo, které je skutečně bez kompromisů. Dny obětování mezi „aero“ a „lehkými“ koly jsou u konce - zcela... Celý popis
Koupit za 375 000 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Popis
Popis
Proč byste měli být nuceni si vybrat mezi aerodynamikou a hmotností, mezi kvalitou jízdy a rychlostí? Je to jednoduché, neměli byste. Sedněte na nový Tarmac - stoupejte na nejlehčím kole, které UCI povoluje, a pak sjíždějte nejrychleji. Využili jsme naše nejpokrokovější technologie, od naší knihovny FreeFoil Shape Library až po zcela nový rám Rider-First Engineered ™, abychom dodali závodní kolo, které je skutečně bez kompromisů. Dny obětování mezi „aero“ a „lehkými“ koly jsou u konce - zcela nový Tarmac je vůbec nejrychlejším závodním kolem. Jedno kolo, které všem vládne. O doplnění nejrychlejšího rámu na světě se postarají pouze ty nejlepší komponenty - proto zde najdete sadu SRAM RED eTAP AXS 12spd s měřičem výkonu a nová kola Roval CLX Rapide s jejich mimořádnou stabilitou a aerodynamickou zdatností. S-Works Tarmac je závodní stroj nejvyšší úrovně, váží 6,8 kg, hned po vybalení z krabice.
Vlastnosti
„Aero je všechno“ - mluvíme o tom už roky a stále je to hnací síla i pro nový Tarmac. Při hledání tvarů trubek pro nejrychlejší rám, který umožňují pravidla UCI, jsme stránku z vývojové knihy Venge a využili jsme knihovnu tvarů FreeFoil. Vyzbrojeni knihovnou optimalizovaných tvarů jsme se obrátili na náš větrný tunel, abychom tyto tvary začlenili do modulárního testovacího kola pro další testy a ověření. Výsledek? Nový Tarmac je nejrychlejší, který jsme testovali. Žádné kompromisy, pouze čistá rychlost.
Zatímco aerodynamika byla pro vývoj Tarmacu a pro vývoj všech našich závodních kol prvořadá, stále jsme měli na sedadle spolujezdce hmotnost. Dříve „aero kola“ byla vždy ohrožena v hmotnosti - čím více aero kolo je, tím víve váží. S novým Tarmacem bylo naší filozofií designu udržet ji na nebo být pod váhovým limitem UCI, aniž by došlo k obětování aerodynamiky. A s pomocí knihovny FreeFoil Shape Library, nástrojů jako je izotopová analýza FEA a taky trochu toho inženýrského šarlatánství s nejlepšími inženýry v oboru, jsme to dodali.
Při pokračování v hledání dokonalého závodního stroje jsme použili naši filozofii Rider-First Engineered ™, abychom zajistili, že nový Tarmac bude dosud nejvyváženější a nejlépe ovladatelný Tarmac - bez ohledu na jeho velikost. S armádou nejlepších světových testovacích jezdců z našich tří týmů World Tour - Boels-Dolmans, Deceuninck-Quick-Step a Bora-hansgrohe - jsme provedli změny v Tarmacu na základě tisíců kilometrů na silnici. Vyvážili jsme kvalitu jízdy mezi přední a zadní částí, takže i ty nejdelší dny v sedle budou i nadále pohodlné - to vše bez toho, abychom obětovali cokoli z legendárního ovládání Tarmacu a závodních ambicí.
Nový Tarmac, který vychází z poznatků Venge, využívá jednoduchou integraci k vytvoření čistého a rychlého kokpitu, s nímž se lze snadno sžít. Vylepšili jsme vedení kabelů pro jakoukoli konfiguraci - mechanické řazení, tradiční představce, kulatá řídítka atd. - to vše při zachování aerodynamických atributů. Tyto stejné vlastnosti také usnadňují práci s novým Tarmacem a snadné je i cestování. Je to výhra pro všechny.
Rozměry
Položka \ Varianta495254565861
Stack
504
517
534
555
581
602
Reach
378
383
387
398
405
411
Head Tube Length
102
113
131
151
178
198
Head Tube Angle
71.75
72.5
73
73.5
73.5
74
BB Height
266
266
268
268
268
268
BB Drop
74
74
72
72
72
72
Trail
63
58
58
55
55
52
Fork Length, Full
366
366
366
366
366
366
Fork Rake/Offset
47
47
44
44
44
44
Front Center
574
577
579
592
606
613
Chainstay Length
410
410
410
410
410
410
Wheelbase
973
975
978
991
1006
1013
Top Tube Length (Horizontal)
509
531
541
563
577
595
Bike Standover Height
735
746
768
786
808
834
Seat Tube Length
447
458
475
496
517
547
Seat Tube Angle
75.5
74
74
73.5
73.5
73
Proč byste měli být nuceni si vybrat mezi aerodynamikou a hmotností, mezi kvalitou jízdy a rychlostí? Je to jednoduché, neměli byste. Sedněte na nový Tarmac - stoupejte na nejlehčím kole, které UCI povoluje, a pak sjíždějte nejrychleji. Využili jsme naše nejpokrokovější technologie, od naší knihovny FreeFoil Shape Library až po zcela nový rám Rider-First Engineered ™, abychom dodali závodní kolo, které je skutečně bez kompromisů. Dny obětování mezi „aero“ a „lehkými“ koly jsou u konce - zcela nový Tarmac je vůbec nejrychlejším závodním kolem. Jedno kolo, které všem vládne. O doplnění nejrychlejšího rámu na světě se postarají pouze ty nejlepší komponenty - proto zde najdete sadu SRAM RED eTAP AXS 12spd s měřičem výkonu a nová kola Roval CLX Rapide s jejich mimořádnou stabilitou a aerodynamickou zdatností. S-Works Tarmac je závodní stroj nejvyšší úrovně, váží 6,8 kg, hned po vybalení z krabice.
Vlastnosti
„Aero je všechno“ - mluvíme o tom už roky a stále je to hnací síla i pro nový Tarmac. Při hledání tvarů trubek pro nejrychlejší rám, který umožňují pravidla UCI, jsme stránku z vývojové knihy Venge a využili jsme knihovnu tvarů FreeFoil. Vyzbrojeni knihovnou optimalizovaných tvarů jsme se obrátili na náš větrný tunel, abychom tyto tvary začlenili do modulárního testovacího kola pro další testy a ověření. Výsledek? Nový Tarmac je nejrychlejší, který jsme testovali. Žádné kompromisy, pouze čistá rychlost.
Zatímco aerodynamika byla pro vývoj Tarmacu a pro vývoj všech našich závodních kol prvořadá, stále jsme měli na sedadle spolujezdce hmotnost. Dříve „aero kola“ byla vždy ohrožena v hmotnosti - čím více aero kolo je, tím víve váží. S novým Tarmacem bylo naší filozofií designu udržet ji na nebo být pod váhovým limitem UCI, aniž by došlo k obětování aerodynamiky. A s pomocí knihovny FreeFoil Shape Library, nástrojů jako je izotopová analýza FEA a taky trochu toho inženýrského šarlatánství s nejlepšími inženýry v oboru, jsme to dodali.
Při pokračování v hledání dokonalého závodního stroje jsme použili naši filozofii Rider-First Engineered ™, abychom zajistili, že nový Tarmac bude dosud nejvyváženější a nejlépe ovladatelný Tarmac - bez ohledu na jeho velikost. S armádou nejlepších světových testovacích jezdců z našich tří týmů World Tour - Boels-Dolmans, Deceuninck-Quick-Step a Bora-hansgrohe - jsme provedli změny v Tarmacu na základě tisíců kilometrů na silnici. Vyvážili jsme kvalitu jízdy mezi přední a zadní částí, takže i ty nejdelší dny v sedle budou i nadále pohodlné - to vše bez toho, abychom obětovali cokoli z legendárního ovládání Tarmacu a závodních ambicí.
Nový Tarmac, který vychází z poznatků Venge, využívá jednoduchou integraci k vytvoření čistého a rychlého kokpitu, s nímž se lze snadno sžít. Vylepšili jsme vedení kabelů pro jakoukoli konfiguraci - mechanické řazení, tradiční představce, kulatá řídítka atd. - to vše při zachování aerodynamických atributů. Tyto stejné vlastnosti také usnadňují práci s novým Tarmacem a snadné je i cestování. Je to výhra pro všechny.
Rozměry
Položka \ Varianta495254565861
Stack
504
517
534
555
581
602
Reach
378
383
387
398
405
411
Head Tube Length
102
113
131
151
178
198
Head Tube Angle
71.75
72.5
73
73.5
73.5
74
BB Height
266
266
268
268
268
268
BB Drop
74
74
72
72
72
72
Trail
63
58
58
55
55
52
Fork Length, Full
366
366
366
366
366
366
Fork Rake/Offset
47
47
44
44
44
44
Front Center
574
577
579
592
606
613
Chainstay Length
410
410
410
410
410
410
Wheelbase
973
975
978
991
1006
1013
Top Tube Length (Horizontal)
509
531
541
563
577
595
Bike Standover Height
735
746
768
786
808
834
Seat Tube Length
447
458
475
496
517
547
Seat Tube Angle
75.5
74
74
73.5
73.5
73
Parametry
Výrobce | Specialized |
Typ | silniční |
Přední vidlice | S-Works FACT Carbon, 12x100mm thru-axle, flat-mount disc |
Materiál rámu | karbonové |
Odpružení | pevná |
Kotoučové brzdy | ano |
Určení | unisex |
Modelový rok | 2022 |
Počet převodů | 2 x 12 |
Uzamykání vidlice | ne |
Teleskopická sedlovka | ne |
S přídavnými kolečky | ne |
S košíkem | ne |
Řadící páčky | ŘADÍCÍ PÁČKY SRAM Red eTap AXS |
Brzdy | SRAM RED eTAP AXS, hydraulic disc |
Řetěz | SRAM RED 12-speed |
Přesmykač | SRAM RED eTAP AXS, braze-on |
Kazeta | SRAM RED XG-1290, 12-speed, 10-33t |
Kliky | SRAM RED AXS Power Meter |
Přehazovačka | SRAM RED eTAP AXS, 12-speed |
Představec | Tarmac integrated stem, 6-degree |
Řidítka | Roval Rapide Handlebar, carbon |
Sedlo | Body Geometry S-Works Power, carbon fiber rails, carbon fiber base |
Sedlovka | 2021 S-Works Tarmac Carbon seat post, FACT Carbon, 20mm offset |