Popis Proč byste měli být nuceni si vybrat mezi aerodynamikou a hmotností, mezi kvalitou jízdy a rychlostí? Je to jednoduché, neměli byste. Sedněte na nový Tarmac - stoupejte na nejlehčím kole, které UCI povoluje, a pak sjíždějte nejrychleji. Využili jsme naše nejpokrokovější technologie, od naší knihovny FreeFoil Shape Library až po zcela nový rám Rider-First Engineered ™, abychom dodali závodní kolo, které je skutečně bez kompromisů. Dny obětování mezi „aero“ a „lehkými“ koly jsou u konce - zcela... Celý popis

Koupit za 375 000 Kč
  • Od nejoblíbenějších
  • Od nejlevnějších
  • Od nejdražších

Popis

Popis
Proč byste měli být nuceni si vybrat mezi aerodynamikou a hmotností, mezi kvalitou jízdy a rychlostí? Je to jednoduché, neměli byste. Sedněte na nový Tarmac - stoupejte na nejlehčím kole, které UCI povoluje, a pak sjíždějte nejrychleji. Využili jsme naše nejpokrokovější technologie, od naší knihovny FreeFoil Shape Library až po zcela nový rám Rider-First Engineered ™, abychom dodali závodní kolo, které je skutečně bez kompromisů. Dny obětování mezi „aero“ a „lehkými“ koly jsou u konce - zcela nový Tarmac je vůbec nejrychlejším závodním kolem. Jedno kolo, které všem vládne. O doplnění nejrychlejšího rámu na světě se postarají pouze ty nejlepší komponenty - proto zde najdete sadu SRAM RED eTAP AXS 12spd s měřičem výkonu a nová kola Roval CLX Rapide s jejich mimořádnou stabilitou a aerodynamickou zdatností. S-Works Tarmac je závodní stroj nejvyšší úrovně, váží 6,8 kg, hned po vybalení z krabice.
Vlastnosti

„Aero je všechno“ - mluvíme o tom už roky a stále je to hnací síla i pro nový Tarmac. Při hledání tvarů trubek pro nejrychlejší rám, který umožňují pravidla UCI, jsme stránku z vývojové knihy Venge a využili jsme knihovnu tvarů FreeFoil. Vyzbrojeni knihovnou optimalizovaných tvarů jsme se obrátili na náš větrný tunel, abychom tyto tvary začlenili do modulárního testovacího kola pro další testy a ověření. Výsledek? Nový Tarmac je nejrychlejší, který jsme testovali. Žádné kompromisy, pouze čistá rychlost.
Zatímco aerodynamika byla pro vývoj Tarmacu a pro vývoj všech našich závodních kol prvořadá, stále jsme měli na sedadle spolujezdce hmotnost. Dříve „aero kola“ byla vždy ohrožena v hmotnosti - čím více aero kolo je, tím víve váží. S novým Tarmacem bylo naší filozofií designu udržet ji na nebo být pod váhovým limitem UCI, aniž by došlo k obětování aerodynamiky. A s pomocí knihovny FreeFoil Shape Library, nástrojů jako je izotopová analýza FEA a taky trochu toho inženýrského šarlatánství s nejlepšími inženýry v oboru, jsme to dodali.
Při pokračování v hledání dokonalého závodního stroje jsme použili naši filozofii Rider-First Engineered ™, abychom zajistili, že nový Tarmac bude dosud nejvyváženější a nejlépe ovladatelný Tarmac - bez ohledu na jeho velikost. S armádou nejlepších světových testovacích jezdců z našich tří týmů World Tour - Boels-Dolmans, Deceuninck-Quick-Step a Bora-hansgrohe - jsme provedli změny v Tarmacu na základě tisíců kilometrů na silnici. Vyvážili jsme kvalitu jízdy mezi přední a zadní částí, takže i ty nejdelší dny v sedle budou i nadále pohodlné - to vše bez toho, abychom obětovali cokoli z legendárního ovládání Tarmacu a závodních ambicí.
Nový Tarmac, který vychází z poznatků Venge, využívá jednoduchou integraci k vytvoření čistého a rychlého kokpitu, s nímž se lze snadno sžít. Vylepšili jsme vedení kabelů pro jakoukoli konfiguraci - mechanické řazení, tradiční představce, kulatá řídítka atd. - to vše při zachování aerodynamických atributů. Tyto stejné vlastnosti také usnadňují práci s novým Tarmacem a snadné je i cestování. Je to výhra pro všechny.

Rozměry

Položka \ Varianta495254565861

Stack
504
517
534
555
581
602

Reach
378
383
387
398
405
411

Head Tube Length
102
113
131
151
178
198

Head Tube Angle
71.75
72.5
73
73.5
73.5
74

BB Height
266
266
268
268
268
268

BB Drop
74
74
72
72
72
72

Trail
63
58
58
55
55
52

Fork Length, Full
366
366
366
366
366
366

Fork Rake/Offset
47
47
44
44
44
44

Front Center
574
577
579
592
606
613

Chainstay Length
410
410
410
410
410
410

Wheelbase
973
975
978
991
1006
1013

Top Tube Length (Horizontal)
509
531
541
563
577
595

Bike Standover Height
735
746
768
786
808
834

Seat Tube Length
447
458
475
496
517
547

Seat Tube Angle
75.5
74
74
73.5
73.5
73
Zobrazit více

Parametry

Výrobce Specialized
Typ silniční
Přední vidlice S-Works FACT Carbon, 12x100mm thru-axle, flat-mount disc
Materiál rámu karbonové
Odpružení pevná
Kotoučové brzdy ano
Určení unisex
Modelový rok 2022
Počet převodů 2 x 12
Uzamykání vidlice ne
Teleskopická sedlovka ne
S přídavnými kolečky ne
S košíkem ne
Řadící páčky ŘADÍCÍ PÁČKY SRAM Red eTap AXS
Brzdy SRAM RED eTAP AXS, hydraulic disc
Řetěz SRAM RED 12-speed
Přesmykač SRAM RED eTAP AXS, braze-on
Kazeta SRAM RED XG-1290, 12-speed, 10-33t
Kliky SRAM RED AXS Power Meter
Přehazovačka SRAM RED eTAP AXS, 12-speed
Představec Tarmac integrated stem, 6-degree
Řidítka Roval Rapide Handlebar, carbon
Sedlo Body Geometry S-Works Power, carbon fiber rails, carbon fiber base
Sedlovka 2021 S-Works Tarmac Carbon seat post, FACT Carbon, 20mm offset
Zobrazit více parametrů

Podobné produkty