Vlastnosti Nový Tarmac je navržen tak, aby jel rychle, a není žádné "pokud", "kdyby" a "ale" - Tarmac představuje mnohem víc než jen aerodynamickou zdatnost. Díky lehkému rámu Rider-First Engineered ™ poskytuje nejlepší možné jízdní vlastnosti bez ohledu na velikost. Takže bez ohledu na to, co jste plánovali pro svůj nový Tarmac, je připraven vám pomoci dosáhnout vašich cílů - PR, KOM, nebo vítězství. Jedno kolo, které všem vládne. Zatímco aerodynamika byla pro vývoj Tarmacu a pro vývoj všech... Celý popis
Koupit za 157 000 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Popis
Vlastnosti
Nový Tarmac je navržen tak, aby jel rychle, a není žádné "pokud", "kdyby" a "ale" - Tarmac představuje mnohem víc než jen aerodynamickou zdatnost. Díky lehkému rámu Rider-First Engineered ™ poskytuje nejlepší možné jízdní vlastnosti bez ohledu na velikost. Takže bez ohledu na to, co jste plánovali pro svůj nový Tarmac, je připraven vám pomoci dosáhnout vašich cílů - PR, KOM, nebo vítězství. Jedno kolo, které všem vládne.
Zatímco aerodynamika byla pro vývoj Tarmacu a pro vývoj všech našich závodních kol prvořadá, stále jsme měli na sedadle spolujezdce hmotnost. Dříve „aero kola“ byla vždy ohrožena v hmotnosti - čím více aero kolo je, tím víve váží. S novým Tarmacem bylo naší filozofií designu udržet ji na nebo být pod váhovým limitem UCI, aniž by došlo k obětování aerodynamiky. A s pomocí knihovny FreeFoil Shape Library, nástrojů jako je izotopová analýza FEA a taky trochu toho inženýrského šarlatánství s nejlepšími inženýry v oboru, jsme to dodali.
Při pokračování v hledání dokonalého závodního stroje jsme použili naši filozofii Rider-First Engineered ™, abychom zajistili, že nový Tarmac bude dosud nejvyváženější a nejlépe ovladatelný Tarmac - bez ohledu na jeho velikost. S armádou nejlepších světových testovacích jezdců z našich tří týmů World Tour - Boels-Dolmans, Deceuninck-Quick-Step a Bora-hansgrohe - jsme provedli změny v Tarmacu na základě tisíců kilometrů na silnici. Vyvážili jsme kvalitu jízdy mezi přední a zadní částí, takže i ty nejdelší dny v sedle budou i nadále pohodlné - to vše bez toho, abychom obětovali cokoli z legendárního ovládání Tarmacu a závodních ambicí.
Nový Tarmac, který vychází z poznatků Venge, využívá jednoduchou integraci k vytvoření čistého a rychlého kokpitu, s nímž se lze snadno sžít. Vylepšili jsme vedení kabelů pro jakoukoli konfiguraci - mechanické řazení, tradiční představce, kulatá řídítka atd. - to vše při zachování aerodynamických atributů. Tyto stejné vlastnosti také usnadňují práci s novým Tarmacem a snadné je i cestování. Je to výhra pro všechny.
Rozměry
Položka \ Varianta495254565861
Stack
504
517
534
555
581
602
Reach
378
383
387
398
405
411
Head Tube Length
102
113
131
151
178
198
Head Tube Angle
71.75
72.5
73
73.5
73.5
74
BB Height
266
266
268
268
268
268
BB Drop
74
74
72
72
72
72
Trail
63
58
58
55
55
52
Fork Length, Full
366
366
366
366
366
366
Fork Rake/Offset
47
47
44
44
44
44
Front Center
574
577
579
592
606
613
Chainstay Length
410
410
410
410
410
410
Wheelbase
973
975
978
991
1006
1013
Top Tube Length (Horizontal)
509
531
541
563
577
595
Bike Standover Height
735
746
768
786
808
834
Seat Tube Length
447
458
475
496
517
547
Seat Tube Angle
75.5
74
74
73.5
73.5
73
Nový Tarmac je navržen tak, aby jel rychle, a není žádné "pokud", "kdyby" a "ale" - Tarmac představuje mnohem víc než jen aerodynamickou zdatnost. Díky lehkému rámu Rider-First Engineered ™ poskytuje nejlepší možné jízdní vlastnosti bez ohledu na velikost. Takže bez ohledu na to, co jste plánovali pro svůj nový Tarmac, je připraven vám pomoci dosáhnout vašich cílů - PR, KOM, nebo vítězství. Jedno kolo, které všem vládne.
Zatímco aerodynamika byla pro vývoj Tarmacu a pro vývoj všech našich závodních kol prvořadá, stále jsme měli na sedadle spolujezdce hmotnost. Dříve „aero kola“ byla vždy ohrožena v hmotnosti - čím více aero kolo je, tím víve váží. S novým Tarmacem bylo naší filozofií designu udržet ji na nebo být pod váhovým limitem UCI, aniž by došlo k obětování aerodynamiky. A s pomocí knihovny FreeFoil Shape Library, nástrojů jako je izotopová analýza FEA a taky trochu toho inženýrského šarlatánství s nejlepšími inženýry v oboru, jsme to dodali.
Při pokračování v hledání dokonalého závodního stroje jsme použili naši filozofii Rider-First Engineered ™, abychom zajistili, že nový Tarmac bude dosud nejvyváženější a nejlépe ovladatelný Tarmac - bez ohledu na jeho velikost. S armádou nejlepších světových testovacích jezdců z našich tří týmů World Tour - Boels-Dolmans, Deceuninck-Quick-Step a Bora-hansgrohe - jsme provedli změny v Tarmacu na základě tisíců kilometrů na silnici. Vyvážili jsme kvalitu jízdy mezi přední a zadní částí, takže i ty nejdelší dny v sedle budou i nadále pohodlné - to vše bez toho, abychom obětovali cokoli z legendárního ovládání Tarmacu a závodních ambicí.
Nový Tarmac, který vychází z poznatků Venge, využívá jednoduchou integraci k vytvoření čistého a rychlého kokpitu, s nímž se lze snadno sžít. Vylepšili jsme vedení kabelů pro jakoukoli konfiguraci - mechanické řazení, tradiční představce, kulatá řídítka atd. - to vše při zachování aerodynamických atributů. Tyto stejné vlastnosti také usnadňují práci s novým Tarmacem a snadné je i cestování. Je to výhra pro všechny.
Rozměry
Položka \ Varianta495254565861
Stack
504
517
534
555
581
602
Reach
378
383
387
398
405
411
Head Tube Length
102
113
131
151
178
198
Head Tube Angle
71.75
72.5
73
73.5
73.5
74
BB Height
266
266
268
268
268
268
BB Drop
74
74
72
72
72
72
Trail
63
58
58
55
55
52
Fork Length, Full
366
366
366
366
366
366
Fork Rake/Offset
47
47
44
44
44
44
Front Center
574
577
579
592
606
613
Chainstay Length
410
410
410
410
410
410
Wheelbase
973
975
978
991
1006
1013
Top Tube Length (Horizontal)
509
531
541
563
577
595
Bike Standover Height
735
746
768
786
808
834
Seat Tube Length
447
458
475
496
517
547
Seat Tube Angle
75.5
74
74
73.5
73.5
73
Parametry
Výrobce | Specialized |
Typ | silniční |
Přední vidlice | FACT Carbon, 12x100mm thru-axle, flat-mount disc |
Materiál rámu | karbonové |
Odpružení | pevná |
Kotoučové brzdy | ano |
Určení | unisex |
Modelový rok | 2023 |
Počet převodů | 2 x 12 |
Uzamykání vidlice | ne |
Teleskopická sedlovka | ne |
S přídavnými kolečky | ne |
S košíkem | ne |
Řadící páčky | ŘADÍCÍ PÁČKY Shimano Ultegra R8170, hydraulic disc |
Brzdy | Shimano Ultegra R8170, hydraulic disc |
Řetěz | Shimano Ultegra, 12-speed |
Kazeta | Shimano Ultegra, 12-speed, 11-30t |
Kliky | STŘEDOVÉ SLOŽENÍ Shimano Ultegra R8100 |
Přehazovačka | Shimano Ultegra R8150, 12-speed |
Představec | Tarmac integrated stem, 6-degree |
Řidítka | Specialized Expert Shallow Drop, alloy, 125mm drop x 75mm reach |
Sedlo | Body Geometry Power Expert, titanium rails |
Sedlovka | 2021 S-Works Tarmac Carbon seat post, FACT Carbon, 20mm offset |